Luahan Si Rara Yang Riak, MAS & Airasia Hanya Untuk Orang Miskin

shares |

Seorang pengguna Facebook, Eh Raa LakLaka IV berkongsikan luahan hatinya di Facebook Group Kaki Sporting! dengan perasaan bangga yang luar biasa memandang rendah MAS dan AirAsia yang didakwanya hanya untuk golongan miskin sahaja.

Bukan itu saja, dia juga riak menyatakan hanya orang yang beriman seperti dirinya yang mampu datang ke Gaza.


Baca luahan riak Rara di bawah:

Alhamdulillah, prang kat Gaza dah tamat dah, papa kirim tiket kelas bisnes suruh Rara balik Malaysia. Papa cakap MAS dengan AirAsia untuk orang miskin yang tak mampu beli tiket kelas bisnes je. So papa suruh Rara naik Emirates, Rara sebagai anak yang solehah dan suci, Rara akur dengan kehendak papa.

Sekarang dah pukul 1.60 pagi. Rara dah dkt Jordan, nak naik flight balik Malaysia. Ada abang jaga tiket ni ckp Rara cantik n ada nur kat wajah. Abang tu ambik gambar Rara pastu tunjuk kat Rara, masyaallah mmg wajah Rara ada nur. Bercahaya sampai satu airport silau.

Kwn2 kat Malaysia yang tak kaya beriman macam Rara n x mampu dtg Gaza ni, Rara mohon kwn2 doakan Rara selamat sampai tau. Rara x sabar nak tunjuk dkt mama n papa betapa bercahayanya wajah Rara ni sebab Rara ada nur ^_^


Ish… ish… ish… Janganlah dimaki dan dihina manusia seperti ini. Semoga golongan manusia riak seperti ini bertaubat segera dengan kekayaan yang diberikan oleh Allah. Amin..

Related Posts