Apa cerita! kedai mamak jual air jentik-jentik?

shares |


Memalukan! berniaga sambil lewa untung mau cepat! itu perkataan sesuai digambarkan mengenai premis nasi kandar Padang Kota yg terletak di Mydin Parit Buntar. agak-agak lah nak cari untung pon,jual air masak ada jentik-jentik! sah-sah air yang di jual tu tak masak!

apa punya musibat lah kedai mamak ni! baru buka tak sampai setahun dah macam-macam hal kita dengar. dari rungutan pasal harga yang cengkik darah sehingga penyediaan makanan yang tidak berkualiti. #pbr sendiri alami layanan yang kurang mesra jenis cakap lain buat lain, menyampah pulak aku dengar orang sebut pasal kedai mamak ni!. macam kita pulak duduk di negara dia!! puihh!!

Apa link antara Nasi Kandar Padang Kota ni dengan Entiti Pasar raya Mydin ni walahualam, bukannya apa kita boleh lihat di mana ada Mydin di situ juga ada Nasi Kandar Padang Kota. #pbr harap apa juga hubungan entiti berkenaan sila nasihatkan sikit sebelum kedua-dua entiti berkenaan.


Sumber ini dipetik dari paritbuntarrebels.blogspot.com.

Related Posts