Gambar Yang Didakwa Penceramah Tersohor, Ustaz Azhar Idrus Tersebar

shares |


Belum sejuk cerita pasal gambar intim Ahli Parlimen DAP Bukit Bendera, Zairil Khir Johari dengan calon Prk Teluk Intan Dyana Sofya, sekarang ni kecoh pula pasal video seks mirip penceramah agama terkenal yang pro Pakatan.

Khabarnya, video pasal individu bergelar Ustaz ni dah tersebar melalui beberapa blog serta facebook dan group whatsapp.

Tak tahulah dari mana sumber asalnya, tapi sejak tengah malam tadi memang kemunculan video ni menjadi topik hangat di media sosial..

Dengan trend perkongsian perkara-perkara dalam bilik tidur sebegini sekarang, tak ada apa yang mustahil untuk kita nafikan.

Walaubagaimanapun, kalau difikirkan secara logik akal, takkan lah seorang Ustaz yang sering membicarakan soal agama tergamak merakam aksi seksnya sendiri kann..

Tambah-tambah pulak Ustaz ni memang terkenal serta mempunyai pengikut yang ramai di seluruh negara.. Dan agak mustahil jugak Ustaz ni sengaja mahu simpan benda-benda macam ni.

Rasanya tak ada untung apapun kalau disimpan walaupun sekadar untuk kenangan..

Tapi kann, apa lah sangat kita nak heran dengan video-video macam ni. Dah ramai rasanya orang-orang ternama didalam negara kita yang pernah terlibat dengan penyebaran video skandal seks di bilik tidur..

Yang paling awal adalah Chua Soi Lek, kemudiannya Anwar Ibrahim serta Azmin Ali.. Dan tak ketinggalan juga Mustapha Ali Setiausaha Agung Parti Islam SeMalaysia.

Semua ada video sama ada tengah ringan-ringan ataupun tengah "buat projek" dengan pasangan masing-masing..

Dan jawapan skema yang diberikan selepas tersebarnya video terbabit adalah.., "muka macam saya.., tapi itu bukan saya..." Tak pun akan keluar jawapan..., "video tersebut tak boleh dijadikan bukti kerana ia hanyalah besi.." Ataupun jawapan macam ni..., " Itu semua fitnah bagi menjatuhkan karier dan imej saya.."

Apapun, seks dan manusia adalah lumrah dan tak ada sesiapa pun mampu jangka bagaimana gilanya nafsu seseorang tu.

Ada pernah keluar berita atuk rogol cucu, nenek 70 tahun kena rogol dalam kebun getah, dan juga OKU kena rogol dengan remaja. Tak gila ke semua benda tu hanya kerana nafsu.

Jadi apa nak heran dengan video-video macam ni.. Kalau betul pun apa yang kita boleh buat kecuali kutuk si pelaku secara berjemaah.

Dan kalau tak betul pun apa yang boleh kita cakap selain kutuk juga si pembuat video secara berjemaah lagi.

Kesimpulannya, tengok saja lah dan ambik ikhtibar dari apa yang berlaku.

Sumber ini dipetik dari utaranews.com.

Related Posts