Hanez Suraya dikecam peminat, tayang PEHA di laman sosial

shares |


Bila agaknya para netizen akan berhenti mengecam pelakon putih melepak ni ya? Ada sahaja gerak-geri Hanez Suraya yang tampak sumbang di mata mereka.

Bukannya menyebelahi Hanez, tapi kadang-kadang kami kasihan juga pada pelakon yang kini katanya dah tak berapa nak ada ‘job’ disebabkan kontroversi bercinta dengan suami orang.

Jika sekitar bulan Ogos yang lalu nama Hanez kembali menjadi ‘hype‘ apabila foto baju nampak pusatnya tersebar, kali ini kami menerima fotonya tunjuk peha gebu pulak. Siap dengan komen kritikan pula tu!

Kami rasa tujuan Hanez memuat naik foto ini adalah semata-mata mahu menunjukkan koleksi kasut terbaru daripada Jimmy Choo.

Namun mungkin dek kerana belahan skirt itu agak tinggi, ia nampaknya mengundang perasaan tak senang dalam kalangan netizen.


Tapi, jangan ingat Hanez dah tiada peminat ya! Meskipun dikritik teruk dengan penampilannya yang dianggap over itu, masih ada individu-individu yang mempertahankan Hanez okay!

Apapun, mungkin ada antara anda yang terfikir selepas ni apa pula kontroversi yang ingin di bawa oleh pelakon cantik ini. Kita tunggu jelah nanti ya.

Related Posts