Heboh Gadis Cantik Sertai Tentera Di China

shares |


Kehadiran wanita cantik dalam sebuah institusi tidak menjadi hal yang tidak asing lagi. Bukan hanya polis yang mempunyai polis wanita yang boleh memikat hati kaum adam.

Seorang gadis di China bernama Joyin berjaya menarik perhatian ramai. Tidak hanya dalam China, kecantikannya memperoleh kemasyhuran antarabangsa ketika foto-fotonya dimuat naik dalam beberapa laman media sosial.



Foto-foto itu yang diambil oleh Yan Jiajun dari Universiti Zhejiang di China. Ia memang rutin mengambil gambar upacara indoktrin * tentera setiap tahun dan memuat naik di media sosial. Tahun ini, heboh di katakan oleh orang ramai yang terpikat melihat seorang gadis cantik dalam foto yang dimuat naik oleh Jiajun.

Seperti yang dilaporkan oleh laman Rocketnews24, Minggu, 28 September 2014, beberapa orang bahkan mengulas bahawa mereka tidak keberatan untuk menyertai tentera hanya untuk dia.

Saat melihat beberapa fotonya sedang melakukan latihan, anda akan merasa ini adalah sesi foto dengan tema tentera, bukan seorang anggota tentera.

Related Posts