Kontroversi Tauke Jambu Gelar Peminat BINATANG

shares |


Tauke Jambu dan kontroversi berkaitan gadis bagai tak dapat dipisahkan. Tak pelik sekiranya ramai jejaka Malaysia yang makan hati apabila melihat Tauke sering dapat mencuri hati gadis-gadis ala supermodel.

Terkini, sumber OhBulan memberitahu bahawa Tauke Jambu telah dikatakan mengamuk di laman Instagram dikatakan berpunca daripada seorang gadis.

Tapi, gadis yang dimaksudkan itu bukanlah kekasihnya, Nadia tau!

Ceritanya begini. Baru-baru ini, Tauke memuat naik sekeping fotonya bersama seorang gadis penyeri Super Spontan 2014.

Ekoran daripada itu, sebuah komen kutukan telah dilontarkan oleh salah seorang followernya sekaligus membangkitkan kemarahannya.


Individu terbabit dikatakan sengaja memprovok Tauke sehingga menjatuhkan imej pelawak tersebut.

Tauke tanpa melengahkan masa lagi telah memuat naik bukti bahawa individu itu hanya berani berselindug di sebalik fake profile.


Aku begitu terkejut hari sebab tak sangka binatang pun tau main instagram.buat acc semata2 nk keji kutuk org ..dahlah tak bagi salam tak tahu hujung pangkal.binatang mcm ni la yg menambah dosa org lain. #beranitunjukmuka #nakpublisitimurahan #otakkoberjambul - Kapsyen Instagram Tauke Jambu.

Pada masa yang sama, kekasihnya Nadia tak cepat melatah dengan situasi tersebut kerana dia turut berada di situ ketika foto tersebut diambil.

Aih.. Agaknya individu berkenaan memang dah takde kerja sangat sampai kemaruk buat fake profile, kan? Get a life bro!

Related Posts