Wajah Hanis Zalikha Macam Mak Lampir?

shares |


Teruk sangat ke wajah Kak nis waktu dulu, sampai ada yang sama kan wajah nya dengan Mak Lampir satu wajah yang seram dalam satu cerita dari negara seberang yang popular suatu masa dahulu.

Tapi jangan marah ya pasal headline macamtu, sebab Hanis atau nama manja nya Kak nis sendiri dalam nada bergurau mengakui bahawa dia memang persis Mak Lampir dalam foto ini.

Saya pernah ckp bila ada mekap artis utk majalah entah apa yg buat dia entitle jadi mekap artis majalah buat muka yg dah elok jadi tak elok @haniszalikha Lepas tu sapa yg jadi buruk?

Kita jugak yang buruk sebab mudah sgt tabur fitnah ckp macam macam berdasarkan gambar. Kalau sejuta rakyat malaysia percaya fitnah kita maka sejuta dosa kita tanggung. Fitnah tu dosa besar. – Ibu Hanis Zalikha

Ha.. Itu adalah penjelasan yang diberikan oleh Nani Rostam di laman Instagramnya pula. Mungkin luahan perasaan itu dilakukan oleh ibunya untuk menjawab dakwaan bahawa Hanis melakukan pembedahan plastik di hidung supaya nampak lebih cantik.

Ish. Pepandai je korang ni tau. Ibu mana yang tak bengang kalau anak yang memang dilahirkan cantik dituduh melakukan surgery kan.

Jadi, diharapkan dengan jawapan yang diberikan oleh ibunya ini dapat memuaskan hati anda semua ya!

Apa-apa pun bagi admin Hanis Zalika tetap cantik dan antara selebriti wanita paling cantik di Malaysia.

Related Posts