Bertekak Di Facebook, Zalora Beri Stok Percuma Selama Setahun?

shares |


TUAH ayam nampak dikaki, tuah manusia siapalah yang tahu. 

Pepatah ini sesuai sangatlah mengambarkan kisah seorang isteri girang yang secara tiba-tiba menerima bekalan baju dan kasut seolah-olah untuk setahun dari pihak ZALORA secara percuma!

Wah.. syoknya dan best giler lah! Rezeki ini dikatakan perpunca apabila suaminya melarang isteri tercinta daripada bershopping di portal beli-belah, ZALORA.

Suaminya yang bernama Radzi Ali ini, memuat naik status di laman Facebook rasmi milik ZALORA Malaysia hinggakan kisahnya yang memohon ZALORA menyekat isteri daripada terus bershopping di laman itu menjadi viral di media-media sosial.


Hal ini sekaligus disedari oleh isterinya, Nuzaimah Ideris hinggakan mencetus sedikit perbalahan antara pasangan berkenaan.

Menurut Nuraimah, dia kuat bershopping di laman itu kerana dia sedang hamil dan tidak larat untuk keluar ke pusat beli-belah.


Apa pun, pasangan ini berjaya mencuri tumpuan ZALORA hinggakan pihak ZALORA sendiri menghantar bekalan stok secara percuma kepada isteri tersebut.

Mari kita tengok aksi gembira isteri ini..





Terserlah kegembiraan isterinya hinggakan setiap gambar tidak lekang senyuman dari bibirnya. Hishh… iols yang tengok pun naik jeles taw. Hihi..

Bergaya sakatlah wanita ini dengan produk cun melecun daripada ZALORA ini. Alhamdulilah, agaknya ini rezeki anak yang dikandung kot..


Suami ini turut mengucapkan terima kasih kepada pihak ZALORA yang berjaya memujuk isterinya dengan pemberian hadiah sebanyak itu.

Tidak lari dari sifat lucunya, Radzi Ali sempat bergurau dengan pihak ZALORA hingga mencetuskan tawa kepada sesiapa yang membaca statusnya.

Sumber artikel: mynewshub.cc.

Related Posts