Hubungan Cinta Zizan Razak Dan Emma Maembong Dah Berakhir?

shares |


Rasanya semua orang tahu akan kemesraan yang wujud di antara Zizan Razak dan Emma Maembong. Tup tap desas desus terdengar mereka putus CINTA sama ada Emma atau Zizan masih berdiam diri dan enggan menguar-uarkan status hubungan mereka.

Melalui Harian Metro penulsi itu turut berkata Khabarnya, mereka baru saja berpisah tetapi ada juga desas-desus mengatakan hubungan itu berakhir sebulan lalu.

Difahamkan lagi, Emma sudah ada pengganti. Tempat Zizan diambil alih pelakon popular, Kamal Adli yang menjadi pasangan Emma dalam drama Syurga Tanpa Cinta.

Dengarnya, Emma baru pulang dari Thailand dan Kamal sanggup meninggalkan set penggambaran semata-mata mahu ambil buah hatinya di lapangan terbang.

Bila difikirkan semula, patutlah status Whatssap Emma sejak sebulan lalu mencurigakan. Seakan-akan dia berada dalam 'mood' kecewa dan cuba bertenang.

Ini pulak Kenyataan Emma

Bukan saya nak buat peminat berteka-teki mengenai status kami. Terus-terang ini bukan permainan atau gimik untuk raih publisiti. Biarlah orang tahu status kami sebagai kawan rapat saja, kalaulah tiada jodoh lebih mudah nak jelaskan nanti.

Kalau status kekasih tak perlu nak canang pada semua kecuali memang tentu dia (Zizan) jodoh saya. Mungkin sekarang saya berkawan rapat dengan Zizan tapi esok lusa adakah pasti dia jodoh saya? Macam mana kalau satu hari nanti hubungan kami putus dan tak ke mana pun (berkahwin), tentu orang akan buat spekulasi itu dan ini jika saya sibuk canang kami bercinta sekarang. Sebab itu, lebih senang anggap kami berkawan rapat.

Barangkali mereka lebih sesuai sebagai kawan. Soal apa punca perpisahan itu dan benarkah Emma kini kekasih Kamal, hanya tuan punya diri dapat menjawab. Kita nantikan penjelasan daripada Emma, Zizan dan juga Kamal.

Related Posts