Peminat Tak Sabar Nak Tengok Dada Rita Rudaini?

shares |


Anda masih ingat lagi mengenai kisah surat khabar tempatan yang tersalah meletakkan nama sebuah karnival daripada ‘busfest’ ke ‘bustfest' beberapa hari lalu?


Hanya kerana satu huruf tersalah letak, Rita Rudaini pula menerima komen-komen negatif. Malah, ada peminat yang mengatakan bahawa mereka tidak sabar untuk tunggu saat Rita Rudaini tayang buah dada di karnival tersebut.


Saya biarkan saja malas nak layan. Orang-orang yang bercakap macam ini adalah golongan cacat otak. Jenis macam itu saja yang akan cakap benda bukan-bukan pada orang lain.

Mula-mula saya pun pelik kenapa pengikut ini komen benda bukan-bukan kononnya ada yang tak sabar nak tengok saya tayang dada di sebuah karnival.

Nak tergelak pun ada pada awalnya. Apalah yang mereka merepek takkanlah ada acara macam itu. Apatah lagi saya dan Intan (Ladyana) pula yang dikatakan bakal tayang dada kami di karnival itu.

Ha.. Nampak tak betapa besarnya kesan kesalahan typo. Jadi, kami pun mengambil iktibar dengan perkara ini. Yelahkan, tak pasal-pasal pula orang lain yang kena tempiasnya.

Related Posts