Penjelasan Fasha Sandha Keluar Ketika Pantang Selepas Ditegur Peminat

shares |


Kami rasa semua artis berhadapan perkara yang sama apabila apa sahaja gerak gerinya pasti menjadi perhatian dan menerima teguran daripada peminat-peminat yang merasakan ada sahaja yang tidak kena.

Begitulah juga dengan pelakon yang baru sahaja melahirkan puteri yang comel iaitu Fasha Sandha baru-baru ini dan kini masih lagi dalam pantang.


Dek kerana perihatian sangat dengan pelakon ini, ada seorang peminat menegurnya adakah dia sudah habis pantang ketika sekeping foto dimuat naik Fasha dalam Instagram miliknya yang menggambarkan seperti sedang berada di sebuah restoran di luar bersama suami dan rakan-rakan.

Peminat itu pun seperti menegur dengan cara yang agak kasar apabila hanya memanggil Fasha dengan panggilan ‘Perempuan’ sahaja. Ayat penuhnya seperti “perempuan ni dah habis pantang ke”.

Ramai peminat lain yang berang dengan teguran dan soalan yang dilontarkan itu membuatkan ramai diantara mereka yang membalas kepada peminat tersebut dengan komen-komen seperti kurang senang.

Bukan sahaja peminat, malah Fasha sendiri telah pun membalas komen peminat tersebut bersama alasan mengapa dia keluar ketika masih lagi dalam pantang.

Berikut merupakan foto yang mengundang pertayaan itu serta komen fasha terhadap peminat tersebut:



Berikut pula komen-komen peminat yang tidak berpuas hati dengan komen peminat yang melontarkan kata yang agak kasar itu:


Sumber artikel: murai.com.my.

Related Posts