7 Gambar Fesyen Lutsinar Lana Nordin Cetus Kontroversi

shares |

Nama Lana Nordin memang sudah tidak asing lagi kalau bukan pasal dress yang paling dasyat dan hot-hot belaka.

Dia memang berani memakai pakaian yang jarang dipakai oleh rakan artis yang lain, mungkin dia nak kelainan pada dirinya dan mungkin jugak dia nak jadi tumpuan daripada orang ramai ketika dalam menghadiri Anugera Artis Tempatan.

Lana memang langsung tidak peduli dengan penampilan dia seperti ini sejak dulu lagi.. sudah menjadi kebiasaannya.

Cuba kita perhatikan dress yang dipakai oleh beliau, memang ketat menampakkan bentuk badan nya tambahan pulak kain yang dipakai agak nipis macam tak pakai baju je?? Sampai bra pun boleh nampak tu warna putih..!!!

Appa nak jadi dengan artis kita zaman sekarang ni..? tak tahu malu ke?? Malu la sikit woii… Tolong jaga nama baik kaum hawa ye.








Sumber: pilihan-anda.blogspot.com

Related Posts