Gadis dinoda abang ipar lapor polis tidak tahan dilakukan sedemikian

shares |


Niat seorang remaja berumur 15 tahun yang mahu menolong menjaga anak-anak kakaknya sendiri mengundang padah apabila gadis tersebut telah menjadi pemuas nafsu binatang abang iparnya yang tidak mengenang budi.

Kejadian pertaman dia diperkosa adalah sejak bulan Mei tahun lalu dan kerana tidak tahan lagi diperlakukan sedemikian mangsa telah nekad membuat laporan polis di Balai Poli Bukit Beruntung.

Mangsa yang datang dari Pahang selepas diminta membantu menguruskan anak saudara yang masih kecil ketika kakaknya yang menetap Seksyen BB8, Bukit Beruntung keluar berniaga.

“Bagaimanapun ketiadaan kakak mangsa di rumah diambil kesempatan abang ipar mangsa untuk memperkosanya.

“Mangsa mendakwa dirogol berulang kali oleh suspek berusia 30-an itu. Mangsa pernah beberapa kali cuba melarikan diri namun gagal kerana suspek menyorokkan kunci rumah berkenaan,” katanya.

Suspek dipercayai mengugut mangsa supaya dia tidak membongkarkan tembelangnya ini dan mangsaa yang risau dengan keselamatannya hanya mendiamkan diri.

“Mangsa bagaimanapun membuat laporan polis selepas tidak tahan dengan sikap abang iparnya itu yang didakwa kerap menyeksa dan memukul kakaknya,” katanya.

Related Posts