Pelajar 12 tahun mengaku PROJEK lebih 5 kali sehari dengan kekasih?

shares |


Masyarakat di bandar Palembang, nampaknya perlu berhati-hati ketika menjaga anaknyaterutamanya anaknya tersebut adalah seorang perempuan. Hal ini kerana kerap kali anak perempuan yang masih di bangku sekolah, menjadi mangsa pencabulan dan rogol.

Hal inilah yang dilakukan oleh MS (16), seorang pelajar yang masih duduk di kelas II SMA Negeri. Ia ditahan oleh pihak polis, lantara ia telah menyetubuhi pasangannya, iaitu NS (12), lebih memeranjatkan lagi, NS ini masih belajar sekolah rendah

"Ya memang ia (NS) masih duduk dibangku SMP, namun badannya besar," katanya semasa disoalkan di Polresta Palembang,Menurut Teman Lelakinya Sebelum kejadian tersebut beliau membawa teman wanita ke rumahnya ketika itu tiada siapa dirumah tersebut sebelum mereka melakukan seks secara sukarela.

Menurut gadis yang berusia 12 tahun pula "Saya dan teman lelaki saya itu sudah setahun lebih menjalin hubungan. Pertama kali melakukan hubungan suami isteri itu pada Oktober 2014 lalu," katanya.

Menurut muzar, dirinya kerapkali melakukan hubungan tersebut di kediaman teman lelakinya ketika ibu bapanya tak berada di rumah.

"Sudah 5 kali encik, kami melakukan hubungan seks semasa di rumahnya sepi dimana orang tuanya sedang bekerja, tak ada paksaan," tambahnya.

Sementara itu, Kasat Reskrim Polresta Palembang membenarkan telah mengamankan MS. Polis terus melakukan pemeriksaan dan mengambil keterangan MS.

Pihak polis menerima laporan dan berjanji menjalankan siasatan serta mengambil tindakan sewajarnya.

Related Posts