Akibat nak cantik akhirnya bibir jadi macam itik!

shares |


Panas!! Panas!! Panas!! Berhati-hati ya kaum wanita di luar sana yang gemar buat bibir jadi besar nih..Haa, bukan apa, pihak medik sudah pun memberi amaran supaya tidak memilih alat ‘DIY’ untuk bibir yaa..

Ye la, sorang pengguna dah terkena.. Mana taknya, lihat la sendiri bibirnya.. Dah macam mulut itik!! Eeeiii, buruk.. Dengan bibir besar, tak padan dengan muka.. Senang cerita, cacat! Kesian sungguh.

Brittany Forster, 24 tahun merupakan seorang pelajar Australia sedih melihat wajahnya sendiri. Dia tidak menyangka akan end up sebegini.Habisss bibir jadi biru. Nak makan pun sakit.

Tu la, gatai tangan sangat. Kononnya dia boleh dapatkan bibir yang menawan..

Hambik kau!! Sekali kepit, jadi ‘alien’.. Haha.. Kan dah menyesal… Padan la muka.. Orang dah cipta bibir tu cantik, tapi nak ubah.. Kan dah mendapat..

Kot iya pun nak bibir yang besar dan seksi macam Angelina Jolie, korang pergi la dapat rawatan dari doktor yang bertauliah okay!!

Related Posts