Anak VVIP bangga dapat tayang gambar cium dalam air..

shares |


Amboiii.. Romantisssnyaa pasangan Nina Ismail Sabri dan pasangannya Jovian Mandagie ni. Sweettt sangat sampai gambar comolot dalam air pun nak tunjuk dekat peminat. Tahu la dah kahwin pun tapi agak-agak la aksi panas macam tu nak heboh kat orang.

Simpan buat kenangan korang sudah la. Nina ni sebenarnya adalah kakak kepada Dafi AF tu.. Kahwin pulak dengan pereka fesyen terkenal, sebab tu la Nina ni macam agak mendapat perhatian la kan.

Aksi muahh ciked ni diambil masa dorang tengah holiday dekat Pulau Perhentian. Background laut dia memang cantik tapi kelakuan dorang tu yang agak tak cantik sebab boleh pulak muat naik gambar terlampau macam ni bagi tatapan umum dekat Instagram.

Bagi yang dah kawin takpe la nak buat macam ni, takut-takut artis yang tak kawin lagi tu tapi tergatal pulak nak tangkap gambar sweet aumm aumm macam ni kan.

Fuhhhhhh mesti bergegar beb dunia seni. Seeloknya gambar kenangan suami isteri macam ni tengok korang-korang dah la. Kiteorang tak berapa nak selera sangat pun nak tengok.

Related Posts