APEKEJADAHNYA NI? USM Keluarkan Polisi "CAPMELAN" Untuk Siswanya?

shares |


SEBELUM ini sekeping nota yang dilekatkan di pintu depan sebuah kafe siber pernah mencuri perhatian netizen apabila ia memaparkan larangan melakukan onani dalam premis berkenaan.

Bagi kami larangan ini ada sebab musababnya, kemungkinan besar ada kes pelanggan melakukan perkara tak bermoral ini semasa melayari laman web lucah di kafe siber tersebut.

Tapi larangan melakukan onani yang ini.. buat kami garu kepala sekejap.


Nota larangan melakukan onani di atas yang kini tersebar, berbaur teguran kepada siswa sebuah IPT tempatan yang gemar melakukan perbuatan ini dalam bilik air hostel hingga mengakibatkan longkang dan paip tersumbat.

Akibatnya, pihak universiti yang terpaksa mengeluarkan kos ribuan ringgit untuk membaiki kerosakan yang timbul bercadang untuk memasukkan kos membaiki segala yang tersumbat disebabkan sisa onani mereka itu ke dalam perjanjian sewa hostel tahun hadapan.

Nota diakhiri dengan nasihat… supaya tidak lagi melakukan perbuatan onani di bilik air hostel tetapi di bilik tidur masing-masing!

Alamak, nota yang tersebar ini bagi kami satu ‘kemaluan besar’ buat siswa universiti terbabit.

Jika difikirkan balik, perlu ke sampai nak kena keluarkan polisi mel@nc#p macam ni?

Apa pun, semua siswa kat sana rasanya dah cukup terpelajar belaka untuk faham arahan yang dikeluarkan ni kan.. kan..

Related Posts