Memalukan! Artis Melayu gaduh di Instagram

shares |


Ish..ish...kome tu kan artis.. walaupun yang kenal tu tak ramai tapi ramai jugak yang kenal..

Buat apa la bergaduh sampai dok sebut bitch2 bagai tu...

Ini ada kena mengana dengan kes saman antara Erma Fatima dan Rebecca Nur Al Islam.. kes 2 tahun lepas kot..

Rebecca menang kes saman tu.. Ingat lagi tak?? Yang Erma bayar guna duit Syiling tu.. entah le tak tahu la betul ke tidak Erma bayar duna Syiling..

Untuk info: Betty Rahmad ialah adik kepada Erma Fatima ye.. :)



Gaduh guna sms je lah..tak pun whatsapp. Gaduh kat Insta ramai yang tengok.. tak pasal2 masuk blog abg..

Adik2 yang nak jadi artis, ambil ni sebagai pengajaran ye.. eceh!!

sekian..

Related Posts