TASHA SHILA: Biar Tak Tutup Aurat, Janji Jaga Aurat Lidah Dan Mulut

shares |



Agaknya Tasha Shilla dah tak tahan sangat selalu kena kutuk dengan keyboard warrior tentang penampilan seksinya.. Tasha ni ambil keputusan nak ceramahkan pulak keyboard warrior ni pasal aurat..

Tak tahu la aku mazhab mana yang dia belajar pasal benda ni, memang buat aku ketawa sorang-sorang.. Panjang wei ceramah yang Tasha ni buat pada korang semua.. Mulanya malas nak baca..

Tapi bukan selalu dapat tengok artis kita nak bagi ceramah kat orang kan.. Meh sini sama-sama kita dengar ceramah Tasha..

“Saya tak marah cuma biarlah saya kongsikan bagaimana kamu tengok saya boleh tersenyum dan bahagia. Bukan senang jadi diri yg dikenali ramai lagi lagi berstatus selebriti. Selalu dihukum oleh manusia yang bijak pandai di dunia ini. Hakikatnya artis ini juga manusia seperti kamu.

Ada hati dan perasan, kita suka cari salah artis macam lah kita baik sangat. Tak tutup aurat masuk neraka, perempuan akhir zaman, begitu skali pemikiran kalian. Ianya akan buat kamu tak pernah bersyukur. Nak sangat hati tu jadi macam artis. Jadi diri kita sendiri lebih bahagia.

Saya Tasha Shilla tetap jujur menjadi diri saya, biar tak tutup aurat dikepala tapi saya menjaga aurat hati lidah mulut saya. Yakinlah semua manusia hendak ke arah kebaikan, bagi semangat kepada mereka.” tulisnya..

Lepas ni korang kalau nak seksi bogel atau tak tutup aurat tak pe, janji korang semua menjaga aurat lidah dan mulut tau! haha.. Itu antara kata-kata peminat buat Tasha bila dengar ceramah dari Tasha ni..

Related Posts