GILA! Patung Seks Diberikan Sebagai Bonus Untuk Pekerja Cemerlang?

shares |


Sebuah syarikat internet di China, Lianlian, menghadiahkan patung seks sebagai hadiah untuk pekerja cemerlang syarikat tersebut sebagai ganti bayaran bonus.. Korang lihat lah pekerja diatas itu pun malu selepas menerima ‘hadiah’ yang memalukan itu..

Lianlian adalah sebuah syarikat yang membangunkan aplikasi 'dating' untuk komputer dan telefon.. Kasihan, dah bermatian-matian menjadi pekerja cemerlang, itu je yang dapat sebagai penghargaan??

Patung seks itu memang tak sesuai langsung dijadikan hadiah untuk menghargai jasa pekerja yang mencurah segala jasa dalam syarikat itu.. Betul tak?? At least, bagi lah hadiah yang berbaloi dan berguna seperti laptop ke, handphone ke, peti ais ke atau apa-apa je lah kan..

Dikatakan, syarikat itu mengambil keputusan itu berikutan kelembapan ekonomi, yang menyebabkan syarikat mereka kekurangan dana untuk memberi bonus berupa wang tunai.. Yela itu, sekurang-kurang bagi lah benda yang berguna sikit..

Jelas Ketua Eksekutif Lianlian, Wang Yunzhu, hadiah ini hanya akan diberikan kepada pekerja lelaki cemerlang yang masih bujang je.. Yang lebih menjijikan itu, pekerja yang dapat patung itu diminta menunjukkan cara beraksi dengan patung itu.. Huhuhu..

Selain patung seks, pekerja cemerlang juga dihadiahkan tiket kereta api. bahan makanan serta kupon berhibur di pusat karaoke.. Agaknya, pekerja di situ pun tak kisah kot noh dapat hadiah macam itu.. Hihiihi..

Related Posts