Pasangan Bebudak Hingusan Bajet Pergi Honeymoon Di Pulau Langkawi

shares |


Kalau dapat pergi bercuti beramai-ramai memang lah seronok, dapat meluangkan masa bersama-sama selepas dah penat bekerja, kan?? Masa itu lah nak 'release tension' masing-masing..

Lihat lah, remaja sekarang pun dah dapat pergi bercuti dengan pasangan masing-masing. Elok sangat lah tu, belum ada apa-apa ikatan sah dah dapat pergi cuti bersama.. Tengok muka masing-masing pun dah tau yang sekolah pun tak habis lagi ni.. Terbaik! Bila kata sekolah pun tak habis lagi, sah-sah la pi bercuti atas ikhsan duit mak bapak masing.. Lepas tu dok buat bajet boleh... Eeeuuwww....

Nak muntah hijau aku!!, bila diorang minta doa hubungan diorang sampai ke Jannah konon, Pulau Langkawi menjadi saksi cinta diorang.. Haktuiihhh!!

Yang lagi tak boleh blah, perempuan tu siap cakap yang tudung hanya wajib pakai di sekolah je.. Yela tuu, bila keluar jalan-jalan tudung tak payah pakai.. Biar jerr orang yang bukan muhrim tengok rambut yang konon-konon cantik sangat tu.. Dosa pun percuma je dapat kan! Oppss, dosa pergi bercuti dengan pasangan masing-masing pun tak kisah.. Inikan pulak dosa tak pakai tudung kan..Lagi la tak kisah.. Huhuhu....

Ajaran songsang mana kata tudung hanya wajib pakai di sekolah je?? Ini lah kata-kata orang yang tak dak ilmu di dada, main sedap molottt je nak cakap.. Tak payah lah nak bangga sangat nak tayang rambut awak tu dik.. Bukan apa, takut nanti kat akhirat sana tu tak tertanggung azab dik oii!!

Memakai tudung itu memang dah wajib untuk menutup aurat seorang wanita, jangan memandai kata tudung hanya pakai untuk satu tujuan je! Biar muka hodoh, jangan perangai pun sama hodoh dik.

Related Posts