Ayda Jebat Gatal Nak Berlaki

shares |


Korang ingat lagi tak dulu Ayda Jebat ada keluarkan satu single lagu bertajuk ‘Siapa Diriku’?

Lagu tu orang dakwa Ayda nak tiru melodi dan muzik video Meghan Trainor.. Korang tengok muzik video Ayda dan Meghan mesti perasaan persamaannnya..

Baru saja keluarkan satu lagi single baru yang jadi lagu tema ‘Isteri Vs Tunang iaitu ‘Pencuri Hati’..

Di media sosial ramai netizen memaklumkan lagu tu macam ada persamaan dengan lagu Korea, dendangan penyanyi N.S Yoong bertajuk ‘Talk Talk Talk’..

Kami dengar, memang di pembukaan lagu dua penyanyi ini ada persamaan.. Nampak macam tiru juga la sikit-sikit..

Tapi, lagu penyanyi Korea tu dah diterbitkan pada tahun 2012 lagi, lagu Ayda baru je didengarkan pada beberapa minggu lepas..

Kalau tak tiru lagu penyanyi luar pun, memang kami tak suka la lagu Ayda ni.. Gedik terkinja-kinja pasal apa tah.. Pastu setiap kali lagu dalam nyanyian Ayda ini ada part lagu bunyi , ‘Ahhh, Ahhh, Ahhh’..

Serius pelik wei, tak kreatif langsung.. Dah bunyi macam perempuan sangap pun ada juga.. Kalau ye pun dah sangap tak payah masukkan bunyi pelik-pelik macam tu dalam lagu..

Cepat-cepat kahwin, dan buat bunyi tu kat bilik dengan laki ko je Ayda.. Lagu ko tak ada kelas langsung.. Gedik je lebih..

Related Posts