Gadis Ini Bangga Bergambar Tunjuk Kebesaran "BUAHNYA"

shares |


Mantap dan seksi gambar minah ni ye, penat ye berzumba sakan di kelas tadi?? Rajin noh pergi kelas zumba, patut lah badan dia ‘hot’ u’olls!

Korang ada badan seksi macam minah ni?? Apa-apa pun, nak zumba itu okey je! Tak ada masalah kalau nak teruskan..

Tapi perlu ke nak bergambar seksi menonjol ‘aset’ ko tu, hah?? Apa motif sebenarnya nak ditunjukkan??

Saje ke nak mengiurkan para lelaki yang menatap gambar dia yang ‘hot’ itu.. Di mana sifat malu dalam diri ko hah?? Dah lenyap ke??

Tak malu ke tayang body untuk tatapan umum?? Bangga ke dapat tunjuk gambar macam itu?? Kan lebih manis kalau berpakaian yang menuntup badan dan kepala tu! Tak ada lah nak menambah dosa banyak-banyak, takut tak larat nak tanggung je nanti..

Untuk menonjol sesuatu kecantikan bukan dari pakaian seksi, mekap tebal, warnakan rambut atau lain-lain lagi..

Kecantikan terletak pada keelokan adab dan ketinggian ilmu seseorang, bukan terletak pada wajah dan pakaiannya.. Ingat tu.

Related Posts