Keluhan Sedih Kilafairy Bila Pakai Seksi

shares |


Tengok je Kilafairy ni, kami teringat kontroversi yang selalu melanda dirinya.. Berlakon tak banyak sangat nampak muka dia.. Tapi, kalau pasal kontroversi panas.. memang selalu ada..

Yang paling kami ingat ialah pasal komen merecik Wak Doyok kat gambar Kilafairy di laman Instagram.. Memang tak salah Wak pun, kalau lelaki lain tengok pun boleh merecik dengan gambar Kila..

Kebanyakkan gambar Kila seksi-seksi kot, dengan aset dia yang mantop-mantop.. Memang tak berkelip mata orang nak tengok.. Tapi, bila ada kontroversi je, media selalu cari ibu Kila iaitu penyanyi Rohana Jalil..

Sebabkan itu, Kila tampil rasa kesal dan kasihan dengan ibunya.. Isu-isu gosip ini kan selalunya ibu-ibu bukan tahu sangat.. Tup-tup, kena jawab bagi pihak anaknya..

“Ibu saya sering menjadi sasaran untuk menjawab segala kontroversi yang melanda diri saya malah adakalanya dia sendiri tidak tahu menahu mengenai perkara dibangkitkan. Saya lebih suka dia tidak menjawab apa-apa kerana bimbang akan ada pihak tidak bertanggungjawab memanipulasi kenyataannya dan menyebabkan sesuatu isu itu menjadi lebih besar”, katanya..

Secara jujurnya, kami rasa benda ni simple je.. Kalau Kila dah kesian kat ibu dia kena jawab kontroversi dirinya.. Kila tak payah la dok tampil seksi kat umum.. Ni tidak kadang-kadang tu seksi sangat.. Mananya tak timbul kontroversi.. Kita ni dok Malaysia, bukan dok kat Hollywood nak pakai seksi-seksi.. Nak goda siapa?

Related Posts