Kuih Bahulu Berbentuk Kemaluan Lelaki Dijual Di Langkawi?

shares |


Panas! Tersebar satu gambar di laman sosial Facebook yang menarik perhatian orang ramai, gambar itu menunjukkan kuih bahulu berbentuk kemaluan lelaki!

Berdasarkan komen di laman sosial, didakwa benda ini dijual di Langkawi?? Betul ke orang-orang Langkawi??

Panas betul isu menjual makanan berbentuk tak senonoh ini.. Dah kekeringan idea dan kreativiti ke sampai nak mencipta bentuk yang gempak macam ni??

Sebelum ini dah lah kecoh pasal roti sosej berbentuk kemaluan lelaki dijual di Joker Walk, Melaka, kedai itu pun dah dipaksa menghentikan jualan roti itu..

Kali ini muncul pulak bahulu berbentuk kemaluan lelaki, bikin panas je kan! Kuih bahulu kan makanan tradisional Melayu, jangan lah merosakkannya dengan bentuk tak senonoh macam itu..!

Pelbagai bentuk boleh buat, contohnya bulat, bentuk bunga, bentuk empat segi ke dan banyak lah lagi bentuk yang lebih sesuai nak buat.. Ini tidak, bentuk yang memalukan itu lah yang gedik dan seronok sangat nak buat noh!

Ada juga yang kata bahulu itu bentuk cendawan.. Eh! Yeke bentuk cendawan?? Tak nampak macam cendawan pun, lebih kepada bentuk kemaluan lelaki ada lah, betul tak??

Pelik betul orang sekarang ini kan, agak-agak lah kalau nak tarik perhatian orang untuk beli pun! Cer buat sesuatu yang lebih gempak dan sesuai! Tak payah nak ikut cara orang barat sangat ye!

Related Posts