Pelakon Bollywood Priyanka Chopra Akan Beraksi Separuh Bogel Dalam Siri Terbaru BAYWATCH

shares |


Sebut je drama bersiri ‘Baywatch’, kami rasa semua orang dah tahu sangat kan? Ramai rasanya yang selalu dok tengok drama bersiri tu.. Filem yang mula diterbitkan pada tahun 1991, menjadi rancangan TV yang paling popular..

Kalau nak kata menarik memang menarik juga, tapi drama ni popular sebab pelakon-pelakonnya terdiri dari wanita cantik dan seksi berpakaian swimsuit.. Itu yang dapat banyak sambutan dari penonton.. Tengok wanita seksi berlari ke sana ke mari, sambil pakai baju renang nak selamatkan mangsa lemas..

Paling menarik minat penonton nak tengok sebab banyak juga adegan asmara dalam drama ni.. Kat Hollywood nak dapat sambutan penonton, buat drama bersiri ada adegan asmara confirm meletup..


Untuk siri baru ‘Baywatch’, kami dapat maklumat pelakon Bollywood, Priyanka Chopra akan sertai drama bersiri itu.. Wow, selalu dok tengok filem Bollywood jarang dapat tengok Chopra beraksi seksi.. Berani betul dia nak terlibat sebagai pelakon Baywatch..

Pelakon itu akan bergandingan bersama Dwayne Johnson, David Hasselhoff dan Pamela Anderson.. Ada ke tidak adegan asmara Chopra dalam drama bersiri tu, tak tahu la kami.. Tak sabar pulak kami nak tengok.. Hehehe..

Related Posts