Peminat Label Uqasha Senrose Pelakon Kayu?

shares |


Tamat ja drama ‘Cinta Si Wedding Planner’, ramai la yang tak sabar nak tengok drama terbaru berjudul ‘Tundukkan Playboy Itu’ yang dilakonkan oleh pelakon kontroversi Uqasha Senrose..

Baru seminggu cerita tu ditayangkan, Uqasha dah kena kritik sebagai pelakon kayu..

Dah lama dalam industri hiburan pun berlakon kayu juga ke Uqasha? Mira Filzah tu lagi la pendatang baru, dia punya lakonan elok je.., tak nampak kayu langsung.. kami tengok Uqasha nampak menggedik je dalam drama tu..


Kami pun sempat juga tengok drama tu, memang nampak kayu juga lakonan si Uqasha ni.. Lagi buat peminat menyampah bila timbul kontroversi gambar seksi dan tak bertudung tu.. Iyerlah, boleh pula buat main-main soal berhijab.. Berhijab hanya ikut trend dan nak dapat perhatian perminat..

Memang kena boikot la dengan peminat, nampak je muka Uqasha dalam TV.. Semua orang nak tutup TV atau tukar siaran.. Kalau muka cantik je, lakonan kayu pun tak guna.. Memang Uqasha ni harapkan muka jer, tapi bakat berlakon yang hadoo...

Popular pun sebab kontroversi murahan pasal bertukar-tukar pakwe.. Timbul pasal gambar seksi.. Korang ada ke yang dok layan cerita lakonan Uqasha ni? Kami tengok episod pertama pun dah tak boleh tahan nak tengok lakonan kayu Uqasha ni, nampak lakonan dia tu macam dibuat-buat.. Hahaha.

Related Posts