Sebab Kaki Berkudis, Peminat Hencap Gambar Terbaru Fasha Sandha

shares |


Kecoh lagi pasal janda meletop Fasha Sandha kat laman media sosial.. Lepas cerai dengan Jejai ini nampak juga la Fasha ini macam meroyan sikit.. Bukan apa, waktu jadi bini Jejai tak pernah nak post gambar-gambar pelik macam ni..

Semalam, Fasha muatnaik gambar bercuti bersama anak-anaknya kat Port Dickson.. PD ni tempat menarik memang duk tepi pantai la.. Dah ada kat pantai, korang takkan nak pakai jubah pulak kan?

So Fasha ni dok tepi pantai pakai la baju renang.. Bahagian atas si Fasha ni tutup la juga dengan cardigan.. Tapi, seluar pendek atas lutut bhai.. Macam amoi-amoi dok pakai tu, amoi suka hati depa la nak pakai pendek atas lutut ke tak.. Pakai seluar macam spender ke..

Tapi, masalahnya Fasha tu bukan amoi nak pakai macam tu.. Dah nak pakai macam tu, tapi mungkin dia lupa kot yang paha dia tu ‘berkudis’.. Habis jadi bualan hangat ‘kudis’ si Fasha ni kat ruangan komen.. Artis yang jaga menampilan dan kecantikan macam ni pun boleh ada kudis.. Hahaha..

Mungkin dah tak sabar nak cari pengganti suami baru kat anak-anak dia, tu yang mula nak muatnaik gambar-gambar penampilan seksi nak tarik perhatian jejaka kaya lain pula.. Tapi, Fasha mungkin boleh clearkan dulu kudis kat peha tu kot..

Anak orang kaya tengok pun tak selesa nanti.. Pastikan bekas kudis kat peha tu hilang dulu, sebelum nak muatnaik kat laman media..

Kalau tak, jatuh saham nak kahwin dengan anak orang kaya lepas ni.. Lambat la nak berbapak baru anak-anak Jejai ni, sebab mak lupa edit gambar 'kudis' kat peha.. Hahaha..

Related Posts