Awie Wings Kurus Sebab Disihir Orang?

shares |


Inilah namanya betul-betul peminat setia, penyanyi kesayangan dorang iaitu Awie dah turun sikit berat badan pun dorang boleh tahu.. kami yang hari-hari tengok gambar Awie kat akaun Instagramnya rasa macam sama jerr.. Tak ada pun nampak kurus.. Hehehe..

Tapi, ada pihak mendakwa berat badan Awie turun sebab dah kena sihir atau dah kena buatan ilmu hitam.. Dengan bekas isterinya, Rozana ka? Al-maklumlah, waktu kes dorang cerai.., Awie mendakwa bekas bininya ini mengamalkan amalan khurafat..

Tetapi u'olls semua jangan salah faham pulak, sebenarnya Awie susut berat badan atas kemahuan dirinya sendiri.. Awie ni kurus sebab dia diet la u'olls, Awie kurangkan makan makanan berkarbohidrat..

Salah satu punca utama penurunan berat badan Awie juga adalah sebab terlalu memikirkan hal rumahtangga dia.. Dorang punya kes cerai kan masih lagi berjalan kat mahkamah.. Dorang punya perbalahan dah dekat 2 tahun kalau tak silap kami..

Tapi, Awie masih lagi bersyukur, walaupun bekas isterinya selalu dok memburuk-burukkan namanya kat media sosial.. Rezeki Awie dalam bidang seni tak pernah putus.. Asal nampak kurus je cakap kena sihir, typical Malaysian betul la u'olls ni tau.. -utaranews

Related Posts