Johan Raja Lawak Dihentam Peminat Gara-gara Gambar Ini

shares |


Niat baik nak kongsi video aksi Johan Raja Lawak dok bermain dengan anaknya, iaitu Chinta kat akaun Instagramnya dah dikecam netizen.. Kalau kami tengok biasa je aksi dia lambung-lambung anaknya tu.. Tapi, netizen dakwa aksi Johan buat macam tu kat anak dia boleh buatkan Chinta patah pinggang..

Pulak dah? Ada doktor pakar kanak-kanak tak kat sini? Memang betul ke aksi macam tu boleh buat anak patah pinggang.. Dulu Johan kongsi video tunjal kepala anak pun kena kecam.. Kongsi video lambung anak pun nak kena kecam jugak.. Hehehe..

Pak lawak ini, bukan dengan peminat dia bergurau.. Dengan anak-anak dia pun Johan suka bergurau.. kami rasa aksi Johan lambung anaknya tu, lambung-lambung manja kot..Hahaha..

Kalau patah pinggang pun, pinggang anak dia.. Bergantung kat mak bapak dia la cara dorang didik dan ajar anak dorang.. Dah jenis kasar sikit Johan ni ajar anak, lambung-lambung la dia buat anak dia tu..

Chinta tu kami tengok dia seronok je kena lambung.. Kiss-kiss mulut bapak dah macam anak ‘mat salleh’ u'olls.. Kelas kau Johan.. Hahaha..

Related Posts