Jubah Sendat Untuk Wanita Mula Melanda Malaysia

shares |


Perempuan-perempuan macam nilah yang suka dok buat malu kaum hawa yang lain.. Jenis manusia pakai tudung hanya mengikut trend.. kami yang perempuan ni, tengok uolls pakai macam ni pulak yang malu..

Mungkin tuan badan yang dok pakai macam ni dah hilang rasa malu kat dalam diri kot? Ke memang dah tak ada rasa malu tu.. Bila suruh keluar rumah tak payah pakai baju, marah pulak.. Konon-konon malu, tak sedar memang diri dok keluar rumah dah serupa ‘telanjang’..

Kalau dulu trend Jilbob, baru-baru ni kami jumpa trend perempuan pakai jubah ketat dan melekat kat badan pulak.. Kalau tengok tu dah macam perempuan murahan dah tau.. Pelacur pun tak semurah macam uolls ni..

Dengan bangga tayang body melentik kat media sosial, tunjuk kat satu dunia.. Kesian la kat bapak uolls kalau yang masih tak kahwin, sebab perlu tanggung dosa bila ada anak perempuan bodoh tak tahu motif diri tu bertudung..

Kalau yang dah kahwin, sedih ke suami sebab bini dok belanja body kat lelaki-lelaki lain.. Dia dok kongsi body kat ramai lelaki boleh.. Bila nak ‘berkongsi’ suami dengan wanita lain, meroyan bagai nak gila..

Mohon lelaki yang ada isteri macam ini, korang bagi dia rasa kehidupan 'bermadu'.. Biar dia tahu erti 'berkongsi'.. Hahaha.. -utaranews

Related Posts