KEJAM!! Bayi Baru Lahir Dicampak Dari Tingkat 18

shares |


Apalah yang ada kat dalam kepala otak wanita, yang sanggup campak anak yang baru dilahirkan dari tingkat 18 ni?? 

Selalunya orang yang tergamak buat benda-benda macam ni, kes dorang lahirkan anak luar nikah jerr.. Kalau anak yang sah, orang tak akan buat tindakan 'bodoh' macam ni.. Penat-penat bertarung nyawa lahirkan anak, boleh pulak nak campak-campak macam tu..

Waktu buat fikir seronok ja, tak ingat halal haram, bila dah terberanak.. Buat tindakan bodoh macam ni..

Apa salah anak yang tak berdosa tu kat korang ek?? Sampai korang tergamak buat macam tu.. kami kalau dapat ibu bayi ini.. Nak juga bagi dia rasa bila kena campak dari tingkat 18..

Kami ingat perempuan 'gila' yang buang bayi ni tak kahwin lagi.. Rupa-rupanya dah ada anak dan sudah bersuami.. Cuma dia dah ditinggalkan suami hampir dua tahun..

Faham-faham sendiri la.. Dah kahwin, tapi dah lama kena tinggal dengan suami.. So, macam mana boleh ada anak??

Ini kes jalinkan hubungan sulit dengan lelaki lain la ni.. Takut punya pasal, perempuan ni sanggup ambil tindakan 'bodoh' ni.. Dari maklumat yang kami dapat, perempuan ni tinggal dengan anaknya yang sudah berusia 5 tahun..

Kejadian ni berlaku kat flat Danau Kota, Kuala lumpur.. Sebelum ini, kes potong bayi yang baru lahir.. Ini kes campak anak pula, itulah jadinya bila maksiat semakin berleluasa.. Haiwan pun sayangkan anak.. Tapi manusia sekarang lebih hina dari haiwan..

Related Posts