PANAS! Agnes Monica Tayang Dada Di Instagram

shares |


Dah makin teruk sangat dah kami rasa penyanyi Indonesia Agnes Monica ni.. Korang kenal kan dengan penyanyi ni?? Alah yang terkenal kat Malaysia dengan lagu ‘Matahari’ tu?? 

Sebelum ini, Agnes telah mencetuskan kontroversi dengan tampil berpakaian seksi di sebuah konsert dengan berkalimah Arab..

Kali ini, Agnes buat kecoh lagi.. Kontroversi yang sama, iaitu tampil dengan imej seksinya.. Agnes dan seksi berpisah tiada.. Hahaha.. Agnes ni lebih kurang macam penyanyi kat Hollywood Miley Cyrus tu..

Waktu awal kemunculan muka baik je, nak seksi-seksi pun payah.. Bila dah popular dan makin meningkat umur.. Kalau boleh, kalau nak keluar jalan-jalan pun macam tak mahu pakai baju.. Dah makin seksi kami rasa Agnes ni, macam artis Hollywood pulak..


Kali ini, disebabkan dia muatnaik gambar seksi kat akaun Instagramnya, ramai peminat yang geram dengan ‘buah’ yang ditayangkan Agnes tu..

Punya nak tunjuk ‘buah’ Agnes yang tak berapa nak besar tu.. Sanggup Agnes pakai coli yang bersaiz kecik macam tu.. Sekali tengok pun dah tahu, saiz coli tu tak sesuai dengan ‘buah’ Agnes..

Bila dah pakai coli kecik ni, memang tersembur-sembur keluar la ‘buah’ Agnes tu.. Motif Agnes muatnaik gambar tu sebab nak cakap ‘buah’ dah besar ke?? Tak muat coli ke? Hahaha..

Dah bosan la tengok ‘buah’ separuh tu.. Bila pulak Agnes nak muatnaik gambar ‘topless’ macam Miley Cyrus selalu buat kat akaun Instagram dia tu? Gambar macam ni peminat dah jemu, nak satu kelainan please.. Hahaha..

Related Posts