Diana Danielle Buat Hal Lagi!!

shares |


Otak ada tapi selalu sangat dok letak kat kepala lutut, sebab tu tak pernah nak insaf dan jadikan setiap yang berlaku sebagai pengajaran.. Dah nak jadi artis ‘mat salleh’ sangat, terbang pergi menetap kat sana la..

Geram betul kami dengan isteri Farid Kamil iaitu Diana Danielle ni.. Dulu dah kecoh satu Malaysia gambar Diana pakai bikini dibaluti dengan hanya bendera Amerika Syarikat untuk sebuah cover majalah..

Kali ini, Diana masih lagi beraksi seksi untuk sebuah cover majalah.. Untuk cover majalah mana kami tak tahu la.. Berpakaian ala-ala berbikini jugak, tapi baju itu agak jarang dan nak menampakkan susuk tubuh badan Diana..

Gila glamour betul Diana ni kan? Suka sungguh bikin kontroversi panas.. Dah lama media hiburan tak keluarkan cerita pasal dia, mulalah nak tampil berimej seksi.. Farid tak reti nak nasihat isteri ke, pakai baju elok-elok sikit?


Dah la jadi duta untuk tudung Fareeda, tapi perangai teruk.. Kecoh pulak gambar ni, mahu Fareeda tarik balik nama dari jadi duta tudung.. Fareeda pun satu, lain kali nak cari duta biar yang pakai tudung senang..

Jangan nanti kena cerai dengan Farid sebab suka buat masalah dan memalukan nama dia sudah la.. Dah jadi janda nanti boleh la dapat gelaran ‘janda hot’, boleh berkawan dengan Nora Danish.. Hahaha..


SUPPORT MY NEW BLOG

http://seposen.info

Related Posts