Mira Filzah Dihencap Peminat Sebab Berjoget Sakan?

shares |


Itulah yang jadi kalau dah masuk dalam industri hiburan, dilihat sebagai seorang artis muslimah yang menjaga aurat dan batas pergaulan.. Bila buat benda-benda yang menyakitkan mata je, memang akan kena kecam..

Pernah dengar tak pasal artis yang mula nak popular dan lupa diri? Haa, kami tengok pelakon baru Mira Filzah ni pun dah macam mula nak lupa diri ja.. Kalau dulu tampil dengan imej sopan dan menutup aurat..

Sekarang dah mula semua nak singkat-singkat dan ketat.. Dulu bukan main nak cari calon suami yang baik.. Tapi, Mira pun bila dah mula popular, macam dah mula nak lupa diri.. Tahu rancangan ‘Ketuk-Ketuk Ramadhan’?


Hos rancangan tu Shiela Rusly, nama ja Ramadhan, dorang shooting bukan waktu puasa pun.. Nak dijadikan cerita Mira antara salah seorang artis yang dijemput untuk program itu.. So, Mira ada kongsikan sedikit adegan waktu di tempat shooting..

Video Mira dok berjoget lambak dengan peminat yang hadir sesi rakaman program itu.. Pakaian dah ok, tapi seluar bukan main ketat.. Pakai seluar ketat tu boleh pulak ye Mira.. Dulu sopan je pakaian longgar..

Tak manis la Mira bila awak dok berjoget sakan dengan lelaki yang bukan muhrim, awak tu dah la bertudung.. Nak tunjuk awak ramah dengan peminat pun, beragak la sampai nak berjoget macam tu.. Kan dah kena kecam, artis dah popular mula lupa diri.. Tak lama dah ni Mira nak jadi macam Uqasha Senrose.. Hahaha..

Related Posts