Farid Kamil Tayang Aksi Mengawan Dengan Diana Danielle Di Laman Sosial

shares |


Sebelum ni pernah kecoh dan dikritik kaw-kaw oleh netizen bila pasangan pelakon Rozita Che Wan dan Zain Saidin muat naik gambar bercium mulut di laman sosial Instagram.. Dorang dianggap tak sensitif dan berkelakuan tak senonoh, bila tunjukkan kemesraan terlampau dorang secara terbuka macam tu..

Lepas kecoh pasangan tu berkelakuan ‘lucah’ macam tu, pasangan Awal Ashaari dan Scha Alyahya pulak ikut perangai buruk Che Ta dan Zain Saidin.. Aksi nak mengawan pun tergedik-gedik nak ditayangkan.. Mungkin dorang merasakan dorang dah halal, boleh lakukan apa saja dorang suka..

Terbaru, pasangan pelakon Farid Kamil dan Diana Danielle pulak dok tayang aksi mengawan untuk tatapan para peminat.. Bukan main mesra lagi Farid mencium pipi isteri dia yer.. Tahu lah tu isteri awak yang halal tapi gambar-gambar yang macam tu tak payah la tunjuk dekat peminat.. Nampaknya sekarang ni ‘musim’ retis-retis tayang aksi mengawan bersama pasangan dorang..

Aku ingatkan pasangan ni akan ‘dihujani’ dengan komen-komen ‘murni’ jer.. Yela.., dorang kan setakat cium pipi jer, tak macam Che Ta dan Zain siap bercomolot bagai.. Rupanya sangkaan aku meleset, walaupun gambar dorang hanya bercium pipi jer..

Rupa-rupanya penuh jugak gambar tu dengan komen-komen kritikan dari netizen untuk dorang berdua..

Itulah suka sangat dok tayang segala hal luar dalam untuk tatapan umum, inilah jadinya.. Walaupun dorang dah halal untuk berbuat macam tu, itu tak bermakna dorang boleh menayangkan aksi ‘mesra alam’ sesuka hati secara umum macam tu yer!!



Sumber : Utaranews

Related Posts