Liana Rosli Muat Naik Gambar Untuk Minta Dirogol Di Laman Sosial!

shares |


Dia buat aksi tak senonoh lagi! Semakin teruk lah anak perempuan pelakon Normah Damanhuri, Liana Rosli ni aku tengok..

Macam dah tak ada maruah jer! Tahu lah dia nak mencari rezeki dengan menjual produk kecantikkan pun..

Tapi perlu ke setiap kali dia promosikan produk-produk dia dengan aksi tak senonoh?? Perlu ke bergelek gerudi tunjuk bontot, lepas tu dengan bunyi-bunyi mengghairahkan?? Naik bernanah mata aku ni dok tengok perangai tak senonoh dia ni!!

Baru-baru ni, Liana buat hal lagi di Sepang International Circuit.. Korang tengok gambar ni, dah serupa macam nak menjual diri jer..

Boleh pulak dia dengan selambanya tonggek bontot dia baik punya di hadapan khalayak ramai.. Tak tahu malu langsung!

Aku tengok gayanya tu macam minta dirogol jer.. Itu agaknya yang dia nak sebenarnya kot?? Nak menjadi diri sendiri dan membuat sesuatu kelainan daripada peniaga lain buat pun, tolong lah jaga maruah sikit..

Lagi satu, dia bukannya bujang lagi.. Dah berkahwin dan ada anak dah pun! Jaga lah maruah suami dan ibu dia sikit..

Nak jual produk kecantikkan tu, jual lah dengan cara yang sopan sikit.. Tak perlu nak over sangat! Dia bukannya nak menjual diri.. Haissh!!

Sumber : Utaranews

Related Posts