Nora Danish Suka Terima Komen Lucah Dari Peminat

shares |


Hot Mummy’ Nora Danish ni memang tak sah kalau tak cantik.. Memang patut pun dapat gelaran ‘hot mummy’.. Setiap kali mesti tampil dengan penampilan yang cantik dan bergaya, siapa saja yang tengok pun terasa ‘hot’.

Netizen panas sebab tengok penampilan Nora yang seksi tu ke? Rasanya Nora dah cukup lali bila menerima komen lucah dari peminat di laman sosial beliau.


Dah diri sendiri berani nak berpenampilan seksi, aku rasa memang patut pun Nora terima komen lucah dari peminat.. Terkini, Nora ada muatnaik beberapa keping gambar yang ‘terlajak’ seksi untuk tatapan peminat.

Aku yang tengah scroll akaun Instagram pun terkejut, bila tengok gambar yang dimuatnaik oleh Nora tu.. Sekali tengok macam Nora tak pakai baju, warna baju ‘nude’ warna kulit Nora dan ketat.., buatkan aku sangka yang Nora tak pakai baju.


Dua kali tengok baru nampak Nora masih lagi pakai baju, cuma baju ketat sampai nampak bentuk buah dada.. Memang mencuri tumpuan betul ‘buah dada’ Nora, ramai lelaki kat luar sana yang tak senang duduk.. Ingatkan dah terima banyak komen lucah, Nora akan kurangkan muatnaik gambar seksi.. Tak lama lepas itu, Nora muatnaik sekeping lagi gambar seksi.. Makin di cabar makin berani pula Nora ni kan?


Uolls lepas ni cabar Nora untuk berbogel pula la, mana tahu Nora sahut cabaran uolls.. Hahaha.. Tak lama selepas menerima kritikan yang semakin banyak di Instagram beliau.. Nora telah nemuatnaik status, “dah penat kan? Dah jom tido.”

Satu ungkapan yang ‘makan dalam’ buat peminat yang mengkritik dan meninggalkan komen lucah pada gambar Nora.. Kritik penat, main ‘sabun’ pun dah penat.. Hahaha.. Nora dah belanja peminat modal untuk main sabun.

Sumber : Utaranews.com

Related Posts