Peminat Dah Naik Muak Dengan Amar Baharin Dan Amyra Rosli

shares |


Aku suka tengok pasangan pelakon yang sama cantik dan segak ni, iaitu Amyra Rosli dan Amar Baharin..

Aku rasa dorang sedang menghitung hari jer untuk di ijab kabul pada bulan November nanti.. Baru-baru ni pun dorang menghabiskan masa bersama di London untuk mengambil gambar pre-wedding..

Sampai ke London u’olls bergambar, korang hado?? Hahaha.. Untung kan duit banyak, boleh pergi ke mana saja yang dorang suka.. Berlakon bersama, tak berlakon pun tetap keluar bersama.. Lebih-lebih lagi dorang punya pengurus, orang yang sama..


Lagi lah senang untuk berjumpa!! Selepas dorang mengumumkan dorang bercinta dan bakal berkahwin, lagi kerap lah aku tengok dorang keluar bersama.. Sampaikan nak dekat hari perkahwinan pun, dorang asyik berkepit.. Tak bosan ke ek??

Walaupun dorang tak bosan tetapi peminat yang tengok ni yang berbulu mata.. Naik menyampah je bila tengok dorang asyik berkepit.. Korang baca jer lah komen-komen yang dilemparkan terhadap pasangan ni, dorang dah bosan melihat pasangan ni kerana sering tayang kemesraan bersama..


Ada jugak yang mengatakan seri pengantin dorang dah hilang sebab asyik berkepit.. Betul la tu! Amyra dan Amar sepatutnya kena kurangkan berkepit.. Lebih-lebih lagi dah nak dekat dengan hari perkahwinan.. Nanti tengok dorang kahwin, mesti akan nampak biasa jer..

Related Posts