Sari Yanti Berpakaian Seperti Bintang Filem Lucah Jepun

shares |


Kalau di Jepun, memang dah biasa tengok orang di sana memakai pakaian cosplay terutamanya perempuan Jepun.. Memang tak akan pelik lah kalau kita tengok dorang berpakaian macam tu.. Macam mana pulak kalau pelakon kecik molek yang memiliki mata besar, Sari Yanti memakai cosplay ek??

Korang tengok gambar ni, bukan main lagi pelakon tu acah-acah nak menjadi ‘Sailor Moon’.. Comel tak dia?? aku tengok dia dah serupa macam perempuan Jepun jer dengan pakaian tu.. Dengar kata, sekarang ni Sari Yanti berada di Jepun atas komitmen kerja..


Rasanya dah beberapa hari Sari Yanti di sana.. Sejak ada kat Jepun ni, rajin jugak lah aku tengok dia dok memuat naik gambar di laman sosial Instagramnya, tak kira kemana dia pergi mesti akan akan dimuat naik.. Salah satunya tu, gambar ni lah..

Dek kerana dok acah-acah nak menjadi perempuan Jepun, gambar ini dilimpahi dengan komen-komen tak senonoh.. Dasyat betul aku baca komen-komen yang dilemparkan kepada gambar Sari Yanti ni.. Sampaikan ada yang menyamakan pelakon tu dengan ‘porn star’! Dasyat betoii!

Gara-gara pakai baju cosplay ‘Sailor Moon’, habis Sari Yanti disamakan dengan pelakon filem lucah.. Memang makan dalam beb kalau Sari Yanti baca komen-komen ni semua.. Huhuhu.. Ada jugak yang samakan pelakon tu dengan patung untuk di kedai pakaian dalam..

Jadi retis memang kena hati kering, kalau tak macam mana nak hadap kritikan teruk yang macam ni noh.. Kalau tak kental, boleh mati artis tu disebabkan makan hati dengan kata-kata peminat..

Related Posts