Tarian Halau Nyamuk, Tarian Baru Budak-Budak Raver!

shares |


Kalau dulu korang semua kenal budak-budak Raver dengan tarian sotong yang sering dorang menari.. Tapi sekarang nampaknya dorang dah wujudkan tarian terbaru pulak dah wei! Iyerlah, mungkin dah tak nak kena ejek kerana tarian sotong..

Kali ni, budak-budak Raver pelbagaikan lagi tarian dorang dengan tarian halau nyamuk.. Hahaha.. Aku syak kat rumah budak pompuan ni banyak nyamuk kot!

Itu yang boleh tercetusnya tarian ‘halau nyamuk’ tu.. Dah la pakai tudung, dok buat tarian terkinja-kinja macam tu.. Kalau aku jumpa memang kena rejam dalam kolam la budak ni.. Hahaha.. Dah macam kena rasuk dek hantu pun ada jugak, dok menari tu sempat pulak sorang ‘mak cik’ ni pun ‘join’ budak tu menari.. Mak ko ke dik? Kalau mak ko tu adik, aku faham kenapa ko membesar tak cukup akal.. Hahaha..

Mak dengan anak pun sama naik, tak boleh lah nak salahkan anak bila dah jadi macam tu.. Dik nanti 10 tahun akan datang ko tengok balik video ni, confirm menangis air mata darah bila ko tengok video ni balik.. Hahhaha..

Sumber : Utaranews

Related Posts