7 Perkara Yang Lelaki Mahu Pada Malam Pertama

shares |



Walaupun penat dan terasa seperti mahu terus tidur, jangan sesekali abaikan malam pertama kamu sebagai suami isteri. Ia adalah permulaan kepada segalanya. Kamithemedia kongsi tujuh perkara lelaki mahu pada malam pertama.

Terus beraksi

Bukan gelojoh okey. Forget the after party trend. Keluarga dan teman-teman kamu pandai beramah-mesra sesama sendiri dan keep the party going. Dia mahu berduaan dengan kamu dan terus balik hotel.

That look in your eyes

If he’s on his A-game, dia akan ubah suasana kamar dengan kelopak bunga ros, lilin dan muzik romantik. Matlamatnya? Melihat raut wajah kamu (terutama mata) bahawa kamu dambakannya. Jangan risau. Reaksi tersebut akan muncul dengan semula jadinya.

Lingerie

Satu-satunya perkara yang lelaki suka lebih daripada lingerie adalah melihat wanita menanggalkannya. Lebih eksotik dan menggoda, lebih bagus. Sama ada ia hadiah bridal shower daripada BFF a
Aksesori

Don’t stop at lingerie! Bertentangan dengan apa yang kamu mungkin pernah mendengar di tempat lain, lelaki juga beri perhatian terhadap heels, barang kemas dan nail polish kamu. Mereka suka lihat kamu pakai aksesori ini…dan hanya aksesori ini (get it?).

Foreplay

Jangan fikir dia tidak sabar-sabar mahu ‘menerkam’ kamu. Cara terbaik untuk ‘panaskan enjin’ adalah untuk mengusiknya, talk dirty dan menolak dia sehingga dia mendambakan kamu dengan lebih lagi. Jadikannya sesuatu yang hangat. Kamu juga boleh cuba role play.

Kejutan

Tidak salah untuk kamu lakukan reading research terlebih dahulu sebelum malam pertama. Kejutkan dia dengan momen “Wow! Apa tu?” untuk beritahunya bahawa sepanjang hidup kamu berdua, sesi di kamar akan jadi lebih hebat dan menarik daripada yang dia boleh bayangkan.

Momen untuk proses segalanya

Selepas sesi intim, ambil masa untuk merenung hari tersebut dengan si dia. Ini adalah permulaan untuk perjalanan hidup kamu berdua sebagai suami dan isteri. Beritahunya berapa istimewanya hari tersebut. Have one last toast to the start of something beautiful.

Related Posts